2013-07-01 | 15:18:00 | Kategori: Tävlingar

Tävling: Vinn TVD-skal till din iPhone 4/5!

I sammarbete med iPhonekingen har vi fått möjligheten att tävla ut några skal (iPhone 4/4S/5) till er!
Vi tävlar ut varje skal i varsin tävling, så det blir så rättvist som möjligt. Har du ingen egen iPhone är detta en perfekt present!
 
I denna tävling har du chans att vinna detta skal:
Skalet finns till iPhone 4/4S och 5.
 
 
För att vinna ska du:
 
1. Beskriva din kärlek för Delena med ca 30 ord.
 
2. Skriva vilket skal du vill vinna (4/4S eller 5) GLÖM EJ!!!
 
3. Glöm inte att fylla i din e-postadress i det angivna fältet, så vi kan kontakta dig om du vunnit!
 
4. Klart! Enkelt va?
 
 
- Du får delta i alla tävlingar, men om du redan vunnit kan du inte vinna igen!
- Denna tävling avslutas tisdag 2/7 kl.23.59.
Postat av: josefin :)

min kärlek för Delena är oerhört stark! när Elena valde Damon stannade mitt hjärta, jag blev så glad att det kom glädjetårar. jag har väntat på detta sen säsong 1! jag hoppas att det kommer vara förevigt!
(jag har en iphone 4s)

2013-07-01 / 17:17:32
Postat av: Emma :D

Hej! Min kompis tittar på denna serien hela tiden hon värkligen älskar serien och såklart Delena. Men hon har ochså haft det väldigt jobbigt på sista tiden för de hände en ganska alvarlig sak med hennes familj, så detta skulle va en perfekt present till hon, hon skulle bli så glad å jag vill värkligen att hon ska bli de! Så tack snälla om jag vinner !! :* ♥

2013-07-01 / 17:27:42
Postat av: anonym

kommer en liknande tävling fast med Stelena?

Svar: Tyvärr inte, iPhonekingen hade inget Stelena-skal i sitt sortiment :(
Vampire Diaries Blog

2013-07-01 / 19:22:42
Postat av: Josse

Jag älskar Delena pga deras sätt att kunna visa att de älskar och tillhör varandra. Samtidigt som där finns så mycket styrka i deras förhållande och som när Damon lät Elena slippa undan för hon skulle få all tid möjligt för Jeremy. Det är ett sådant förhållande jag alltid har önskat mig. Vem vet, man kan ju drömma att där en Damon för en någonstans i världen.
Tack för ni läst och älskar er blogg!:)

2013-07-01 / 22:28:43
Postat av: Josse

Shit, glömde att säga att jag vill ha 4S skal :S hoppas det godkänns ändå!:)

2013-07-01 / 22:30:16
Postat av: Gabriella

För att hon tror att allt han har gjort ät för kärlek,sättet de kollar på varandra,sättet de pratar med varandra,allt de har är äkta och jag skulle göra allt för att ha ett sånt förhållande.
jag har en iphone 4s

2013-07-01 / 22:54:13
Postat av: Elvira

Jag älskar DELENA för att dem är menade för varandra, dem hör liksom ihop och är så underbara tillsammans. Deras kärlek till varandra är bara för söt.

Jag vill ha till iphone 4s ;)

Älskar er blogg den är bäst :D

2013-07-01 / 23:01:47 / URL: http://nattstad.se/Looovisa
Postat av: johanna

Hej!
jag vill vinna skalet för att jag ÄLSKAR delena. och det är det sötaste paret i världen. när jag kollade på sista delen av säsong 3 så stannade mitt hjärta upp och jag blev så himla. Min favorit säsong är 4:an för då var de mest delena. Tack så mycket ifall jag vinner skalet.
PS! jag har iphone 4

2013-07-02 / 08:32:33 / URL: http://joeyy.blogg.se
Postat av: M

Jag älskar delena för att vad som en händer kommer Damon att älska Elena och alltid välja hennes liv framför sitt eget. Han skulle offra allt för henne och även om dom inte är ett par gör han det. Han stannade när hon valde Stefan även om det krossade hans hjärta. Hans kärlek till henne är ren och gör hans omdöme suddigt ibland men han älskar verkligen henne även om det skulle ledda honom till sin död.
(jag har en iphone 4)

2013-07-02 / 11:09:44
Postat av: Sam

Jag har en Iphone 4s :)

Jag tycker verkligen Delena är hur sjukt söta som helst! Ända sedan säsong 1 har jag tyckt att det ska vara dem två!! Damon gör ju verkligen ALLT för Elena, vilket är huuuur gulligt som helst! Han offrar sitt EGET liv för henne. Och gör verkligen det bästa för henne! Så tycker dem är menade för varandra, helt klart! (: kram.

2013-07-02 / 14:39:44 / URL: http://samiecutie.tumblr.com
Postat av: Maja

Hejsan, jag har en iPhone 4! :)

Delena, hmm... Det är ett fantastiskt par, kärleken som dom ger till varandra är epic. Dom gör allt för varandra, ger varandra kärlek o omsorg. Dem är så söta tillsammans asså lyssna här! Damon har gått och vart med andra kvinnor, han har frågat hur han ska lyckas få henne. Han har varit den dåliga typen av Damon, han har dödat o dödat men han slutade aldrig hoppet om henne. Att en dag skulle ha få henne! Hon fick känslor för honom, det blev romantiskt. Dom dagarna Elena inte hade sin mänsklighet så var Damon den enda som fick henne att känna sig mest levande och när hon gjorde sitt val så var det för kärleken hon hade för honom, rent och sant! Det paret är gjort för varandra, hur det än blir... Så finns kärleken alltid kvar! <3

2013-07-02 / 19:31:19 / URL: http://stelenaswe.blogg.se
Postat av: [email protected]

Jag älskar Delena. Har älskat de från tidens början och kommer alltid att göra det. De är en definiton på va äkta kärlek är. Älskar attraktionen och spänningen mellan dem. De är som två perfekta magneter som dras till varandra för att så mäktig är deras kärlek. Den är obeskrivligt vacker. Det är så mycket mer jag vill skriva om dem. Det här är bara en liten bit av vad jag känner för det perfekta paret i världen. (Iphone 5:D)

2013-07-02 / 21:11:46
Postat av: Anonym

Jag undrar hur Maja, som äger en STELENA blogg, skriver det här och säger att hon är ett Delena fan? No logic....

2013-07-03 / 15:18:42
Postat av: Maja

Bara för att jag har en stelena blogg betyder det att jag inte får GILLA delena?!

2013-07-03 / 22:32:20 / URL: http://stelenaswe.blogg.se
Postat av: Maja

Till herr Anonym...

2013-07-03 / 22:33:36 / URL: http://stelenaswe.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: