2013-07-29 | 14:25:00 | Kategori: Gifs

Season 5 Promo Shoot

 
 
 
Riawna Capri laddade upp ett videoklipp på instagram med Nina Dobrev.
På filmen får vi ett tjuvkik från TVD's Season 5 Promo Shoot. Här är gifs från video.
 
Postat av: Olivia

Först vill jag säga att ni gör ett underbart jobb med bloggen. Jag går in dagligen för att kolla om ni uppdaterat. Ni gör bra inlägg och för det vill jag säga tack!

Sen vill jag också tipsa er om en grej. Tydligen har premiär datumet för både TVD OCH TO ändrats och både showerna har premiär samma kväll den 3 oktober!

Tack igen för bloggen!

Svar: Åh, tack så jättemycket! :') Vi har hört om det men tack så mycket för tipset! :)
Vampire Diaries Blog

2013-07-29 / 22:46:50
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: