2013-07-27 | 14:29:28 | Kategori: Spoilers

Kat uppdaterar oss om Bonnie

I detta inlägg finns SPOILERS från säsongsfinalen (4x23) Läs EJ om du inte sett det!
Bonnie dog i säsong 4 finalen. Hur kommer hon att hjälpa sina vänner från "den andra sidan"?
Kat Graham: Det har ännu inte fastställts. Vi har precis börjat filma det första avsnittet, vi försöker bara komma igång nu. Det kommer finnas en hel del utrymme för att upptäcka vad som kommer hända med denna karaktär den här säsongen. Jag vet att fansen verkligen är intresserad av att se vad som händer med Bonnie, som nu är ett spöke på "den andra sidan". Den enda person som kan se henne och kommunicera med henne är Jeremy. Det kommer att bli riktigt coolt att se hur det hela utspelar sig.


Hur mycket vet du och hur mycket får du reda på i sista minuten?

Vet du vad? Jag är ju som jag är, jag bekantar mig med reportrar och sånt så för mig är det ett målmedvetet val, och jag väljer att helst inte veta något innan det verkligen ska hända. Det är det mest logiska för karaktären att inte veta och det är det vettigaste för min egen del, så länge det inte påverkar min roll som skådespelerska. Jag vill alltid att karaktären jag spelar har en historia bakom sig.


Hur ser du på Bonnie och Jeremy?

Du vet, jag är verkligen glad att de har utvecklat en mer intim relation och en både en vänskaplig och kärleksfull nivå. De älskar varandra så genuint och så oskyldigt. Vi får se, de är bästa vänner just nu och jag älskar det. När jag var yngre hade jag en sådan vän som jag växte upp tillsammans med och älskade, och jag tror många tjejer har det så. Det är den unga, oskyldiga kärleken. Så vi får se, jag vet inte. Bonnie är någon som jag tror kan utforska så många olika sidor av en annan typ... vi har inte riktigt sett hennes romantiska sida eller besatthet av någon eller något ännu.


Bonnie fick en stund där i säsongsfinalen för att berätta för sina vänner om hennes död och hon valde att inte förstöra deras lycka, så hur påverkas de när dem får reda på sanningen?

Du kommer att få se, det diskuterats fortfarande, men du kommer att se.
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: