2013-07-27 | 14:57:00 | Kategori: Skådespelarna

Ian får inte rollen som Christian Grey

Det har länge ryktats om att Ian Somerhalder skulle få rollen som Christian Grey i filmen "Fifty Shades of Grey"efter succéboken.
 
Nu har det dock bekräftats av författaren själv, E.L. James, att Ian inte är aktuell för rollen. 
Riktigt synd, för både tittarna och Ian. Jag tror att vi alla är överens om att hon gör ett STORT misstag!
 
Här har ni i alla fall en fanmade filmtrailer att drömma er bort med:
 
Postat av: Emma

Ush, jag är glad att han inte får rollen! Min bild av honom skulle förändras helt om han fick den, jag menar; har ni läst boken? En riktig porrbok... Men ja, se Ian på filmduken är ju härligt!

2013-07-27 / 19:30:06
Postat av: Emma

Ush, jag är glad att han inte får rollen! Min bild av honom skulle förändras helt om han fick den, jag menar; har ni läst boken? En riktig porrbok... Men ja, se Ian på filmduken är ju härligt!

Svar: Jo det är sant, men han verkade ju bra sugen på rollen så det skulle ju vara kul för honom! Och han skulle passa ;) Men de kanske är sant som du säger!
Vampire Diaries Blog

2013-07-27 / 19:34:27
Postat av: Skånetösen

Jag tyckte iaf att den som har gjort filmtrailern är riktigt skicklig ;)

Svar: Indeed ;)
Vampire Diaries Blog

2013-07-28 / 14:32:00
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: