2013-01-09 | 21:53:23 | Kategori: Allmänt

Vem borde Car vara med?

 
Visst, Elena har båda Salvatore bröderna efter sig, men hon är inte för närvarande jagad av den mest kraftfulla varelsen på jorden. Det måste ju räknas på något sätt, eller hur? 

Trots Klaus fascination över henne, är Caroline blint förälskad i en annan hybrid: den väldigt muskulösa Tyler. Och för de dagar hon inte är på humör för att ha något att göra med någon hybrid, kan hon dra hem till Salvatores hus och hänga med hennes biffiga bästavän Stefan. 

Men av alla män i hennes liv, vem borde Caroline vara med? Hon verkar vara kär i Tyler. Men är deras passion omatchande eller är kärleksaffären med Klaus precis vad hon behöver? Sen ibland är vänskap bästa grunden till ett förhållande. Skulle Stefan kunna vara hennes kap? Och låt oss inte glömma stackars Matt, som inte har haft någon kärlek sen han blev lämnad av Caroline, han kanske vore något för henne?
 
 
källa:wetpaint
 
Postat av: Malin

Klaus! Dom är så söta ihop! Klaroline all the way!

2013-01-09 / 22:12:22
Postat av: ALicia

klaus såklart!!

2013-01-09 / 22:59:20
Postat av: Ida

Tyler alla dagar i veckan!! ;)

2013-01-09 / 23:24:47
Postat av: Frida!

Jag var Forwood förut men jag har gått över till Klaroline eftersom jag tycker att de två gör varan till bättre personer! Jag älskar även Caroline och Stefan som vänner :)

2013-01-10 / 07:28:14
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: