2013-01-07 | 21:06:57 | Kategori: Allmänt

Våra önskningar 2013!

Snart är det dags för avsnitt 10 och det är det första avsnittet detta år.Vad vill vi ska hända under våren 2013 då?
Jo, det kan ni läsa nedan:
 
Anna: Jag hoppas att det kommer bli bättre mellan Tyler och Caroline, men även att de ska ha hänt något mellan Klaus och Caroline det skulle vara lite dramatiskt, hehe! Sedan hoppas jag att Elena ska rycka upp sig och inse fakta, hon har blivit lite för mycket just nu. Är fortfarande lite depp eftersom hon "valde" Damon. Men hoppas ändå inte hon kommer välja någon av de utan ha dem som vänner istället. Vill gärna att Katherine ska komma tillbaka på riktigt, och göra det Katherine alltid gör Rockar även att vår underbara Alaric kommer tillbaka som spöke eller något!! + Så önskar jag mig lite mera elakheter, dem får kaxa upp sig lite! ;) 
 
Emelie: Jag vill att Elena ska göra sitt val en gång för alla! Spelar ingen roll vem hon väljer, Damon och Stefan förtjänar henne lika mycket! Jag vill att Elena ska bli människa igen, hon verkade så mycket lyckligare när hon "levde", vill dock att bröderna Salvatore stannar som vampyrer! Jag hoppas att Caroline och Tyler får ett stabilare förhållande, känns som att Hayley förstörde allt! Vill även se mer av Alaric, han har bara vart med en gång? En sista grej jag vill är att Bonnie och Jeremy hittar tillbaks till varandra! Så söta... 
 
Joanna: Jag hoppas att det här blir Klaus säsong, med mycket elakheter och mycket Klaroline... Gärna Klaroline-sex, om man får önska något sånt? Elena ska bli människa igen och sluta vara så mesig... Sen så vill jag ha fler Originals in i bilden, ge mig Elijah, Rebekah och Kol (det verkar som det kommer bli det). Bad-Bonnie är också gärna välkommen tillbaka till serien, eftersom jag är väldigt nyfiken på Professor Shane. Sammanfattning av det här är att jag hoppas på en serie full av trubbel, elakheter och missnöje, men samtidigt kärlek, sex  och vänskap. Lite av allt helt enkelt.
 

Det är några saker vi hoppas på detta år. Vad vill ni ska hända i serien under våren?

Postat av: MICHELLE

jag vill ha tillbaka stelena! Elena och damon passar bättre som vänner, så hoppas att hon väljer stefan.
Vill se mer av klaus och caroline, tycker att hon ska dumpa tyler.
och originals, kol, elijah och rebeckah

2013-01-08 / 16:56:35
Postat av: film & serier bloggen

När börjar tvd igen . har helt glömt bort det!

Svar: USA: Avsnitt 10, 17/1 Sverige: Avsnitt 1, 26/1 på TV6
Vampire Diaries Blog

2013-01-08 / 20:27:16 / URL: http://filmandserier.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: