2013-01-19 | 21:16:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter 4x10 "After School Special"

 Nu när avsnitten har kört igång igen kör vi även igång med "Våra åsikter".
 
Anna: Jag tyckte att asvnittet var riktigt bra men som den trogna Stelena fanset jag är så var det ett väldigt svårt avsnitt för mitt hjärta... hehe. Men jag gillade hur Rebekah körde sin lilla lek och lirkade ut saker man länge har velat få svar på från Elena specifikt. Men bortsätt från det, så var det kul och se hur Klaus körde sin lilla plan att få Jeremy att döda en vampyr utan att tänka på att han gjorde, eller vad man ska säga. Sedan har vi proffesor Shane pricken under i:t honom man inte kan sätta fingret på, nej jag gillar inte riktigt han...än!
 
 
Emelie: Aaaah, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om detta avsnitt. Det händer så himla mycket, man hinner knappt med. Men det var ett bra avsnitt. Det gör verkligen ont i hjärtat att se Stefan så ledsen. Jag skulle ha varit så jävla taggad på Delena, om det inte vore för att Stefan är så nedstämd och det känns verkligen inte bra. Samtidigt är det så kul att Damon äntligen är lycklig, så det känns så himla kluvet. Vad tror ni föresten om Sebekah-team work? Haha! Känns som att dom skulle bli en spännande kombination, även fast jag hatar Rebekah och är rädd för att dom ska hitta tillbaks till varandra... Och vad är Shane för prick?
 
Joanna: Oj, oj, oj. Vilket avsnitt! Rebekah kryddade verkligen avsnittet rejält med hennes "Truth or Dare" och även med hennes nyfikenhet. Kunde verkligen inte hålla tårarna borta när Elena berättade hur hon kände när hon är med Damon och hur hon kände med Stefan, lille Stefan! Sen som alltid, så kan jag inte sluta le när Klaus ler och hans Jeremy-plan är riktigt spännande och Damon verkar ju ha nappat på den? Den enda jag inte riktigt har grepp om är Shane, vad döljer han egentligen? I need to see more! 
 
Postat av: janelle

Ni menar väl "4x10" ? :) på rubriken alltså.. ^^

2013-01-19 / 21:34:14 / URL: http://janellanderson.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: