2013-01-26 | 20:23:56 | Kategori: Allmänt

SVENSKT TAKT - Våra åsikter

 
Så vad tyckte ni om första avsnittet 4x01, vi vill gärna höra åsikter och allt som kretsade runt det hela? 
 
Här har ni våra åsikter från avsnittet 4x01.
 
Anna: Blod, svett och tårar kan nog förklara detta avsnittet. Tyckte avsnittet var helt galet bra, så som jag hade längtat, hela dagen har jag tippat på tå och nu äntligen har jag sätt det. Mycket bandade känslor, satt helt spänd när man fick se när Elena fick en återblick.Delena moment. Började gråta, både under den scenen, Stefan och Elena sägar att de älskar varandra, när dom är inlåsta. Sen när Elena pratade med Damon, och han sa att han ville att Elena skulle få uppleva att ha en familj och kunna bli gammal. Herregud där föll det många tårar. Bonnie, stackars Bonnie. Så mycket som hon har fått utsatt sig för, hon har fått offrat mycket. Nästan sitt liv. Klaus är tillbaka i sitt riktiga jag, och enligt mig gjorde han en dålig entre genom att bryta Rebekah's nacke. Rebekah hon må ha dödat Elena, men det struntar jag i för Rebekah vill bara bli älskad av någon. Hon trodde att Klaus skulle bry sig om henne, hon dödade Elena pågrund av att Klaus dog. Klaus, den själviska personen i världen. Förutom då han räddade Carolines liv. Ja som sagt det känns som en otrolig lättnad nu när det har börjat igen, som att en sten har lossnat från hjärtat. haha!. Det jag tyckte var sjukt, konstigt var när dom brände upp sig själva i slutet. Förstod inte riktigt det!
 
Emelie: Som vi har längtat! Känns sjukt att de har börjat igen, haha. Jag tycker att det var ett grymt avsnitt! Jag tycker att avsnittet var bra. Det hade lite av varje. Spänning, sorg, lycka och chock. Elena gick ju igenom förvandlingen genom största delen av avsnittet, och det var "roligt" att få se. Man kände riktigt hur jobbigt det verkade och det har man inte riktigt fått uppleva innan, eftersom att personer som tidigare genomgått de inte haft tillräckligt stor roll, eller vad man ska säga. Tyckte också det var roligt att se när Elena mindes de borttvingade stunderna med Damon. Jag gillade även scenen när Elena och Stefan satt på taket, det var så fint på nå vis! Något jag avskydde var att Klaus kom tillbaka (förlåt alla Klaus-älskare) men jag ogillar honom skarpt! Han är så självisk och förstör för alla. Ja, jag skulle kunna fortsätta skriva hur länge som helst, men nu får det vara nog hehe! Så sjukt glad att det har börjat igen i alla fall och det ska bli roligt att få läsa era kommentarer och tankar!
 
Joanna: Äntligen är avsnittet här och vi har omfamnat det med både saknad och längtan. Överlag tyckte jag att avsnittet var väldigt känslosamt och spännande. Kunde verkligen inte hålla tårarna borta när Damon berättade för Elena att han hade räddat henne först (och låtit Matt dö) och varför han skulle gjort det. Men även när Elena bekände sin kärlek till Stefan och han besvarade, det var vackert, hehe! Men grädden på moset var ju att KLAUS IS BACK, BITCHES!
 
 
Postat av: Anonym

Började ni kolla på säsong 4 nu? :P

Svar: Nej, vi är på avsnitt 4x12 men det var våra åsikter från avsnitt ett :)
Vampire Diaries Blog

2013-01-27 / 19:50:07
Postat av: Fanny

Åh, jag älskade avsnittet! Det var bara så bra, spännande och känslosamt. Jag har längtat såååå efter detta, och äntligen är det här! Så glad!

2013-01-27 / 20:07:24 / URL: http://fantanizer.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: