2013-01-19 | 10:08:57 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentar

Svar: Ja, det är inte alltid så lätt att hänga med i svängarna, det händer ju så mycket hela tiden.
Men det är sant som du säger, dom är släkt. Kommer ni ihåg att Katherine för länge, länge sen födde en bebis, när hon fortfarande var människa, som sedan togs ifrån henne. Den bebisen (och Katherine såklart) är alltså förfäder till Elena, långt tillbaka. Deras släkte beskrivs som Petrova Doppelgänger, och där dyker det upp en dubbelgångare vart 500:e år. Det finns hitils tre stycken dubbelgångare i släktet, Elena, Katherine och Tatia. Man har aldrig fått sett Tatia, men hon hade tidigare en kärleksaffär med både Klaus och Elijah. Triangeldrama... låter nästan som ett släktdrag?
 
Postat av: Saga

Jag har en fråga! Vad är det för snack om att Damon kommer dö?! :O såg på tumblr att någon skrev "i wonder if the sire bond breaks when damon dies [like in the books] and then comes back to life." Ungefär så, vadå kommer han dö?! Har inte läst böckerna så fattar inte riktigt, kan ni förklara?

Svar: Oj då, jag har ingen aning eftersom att jag inte har läst böckerna. Men skulle jag gissa så tror jag faktiskt inte att Damon kommer att dö eftersom han är en av huvudrollerna och skulle han bli människa skulle nog allt bli annorlunda och sämre. Så då skulle serien nog tappa något enormt med tittare. Men själv tror jag inte att något sådant kommer att hända med Damon! :) - Anna
Vampire Diaries Blog

2013-01-19 / 12:49:22
Postat av: Therese

Hej! Kan ni förklara varför Klaus dödade tolv av sina hybrids i avsnitt 9? Känns som det är mycket snack om just att döda 12st? Varför? :)

2013-01-19 / 15:48:37
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: