2013-01-30 | 14:36:27 | Kategori: Allmänt

Sista chansen!

 
Jag tänkte bara påminna er om att det är sista dagen att skicka in din video/bild imorgon.
Du ska alltså spela in ett klipp eller ta ett kort där du ber castet komma till Sverige.
Sedan skicka ditt bidrag till [email protected]
 
Du kanske inte tror att just ditt bidrag kommer gör nytta, men det gör det verkligen!
Så kom igen nu tjejer & killar!!
 
Postat av: Anonym

är inte så mycket för video så tänkte skicka en bild, men ska det bara vara en bild på en själv, också skriver man typ: please come to sweden eller något? :)

Svar: Ja, det blir bra! :)
Vampire Diaries Blog

2013-01-30 / 17:37:29
Postat av: Lyckokakan

http://www.youtube.com/watch?v=VbiGQsnohiU&feature=youtu.be
Detta är en länk till min video på youtube,tyvär funkade det nämligen inte att skicka den på hotmail
(min dator är nämligen knäpp)
Hoppas det funkar,postar den på fb me :)

Svar: Som jag skrev på facebook också, du måste göra klippet offentligt, annars kommer jag inte åt det :)
Vampire Diaries Blog

2013-01-31 / 20:41:23
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: