2013-01-27 | 20:55:00 | Kategori: Spoilers

SPOILER LINE: Do not cross!

 Vampire Diaries fans, förbered er för ett stort dödsfall. 

 

"Det är många hemska dödsfall som kommer inträffa, speciellt ett utav dom." säger stjärnan Kat Graham till TVGudie. "Det är en av det mest fantastiska manus jag någonsin har läst, jag grät faktiskt när jag läste det!" 

 

Ja, vi vet att döden är oundviklig och inte alltid meningsfull i en övernaturlig tv-serie, men Graham säger att detta kommer göra ont. "Det är faktiskt ett av de största dödsfallen sedan The Vampire Diaries började", säger Kat. "Det kommer att förändra seriens urspungliga form, det kommer att förändra karaktärerna, det kommer att förändra dynamiken, det kommer förändra allt."

 

Kommer en av Salvatore bröderna faktiskt död den andra? Kommer Klaus förråda sin kärlek Caroline och döda henne? Kommer Jeremy förlora en strid som Hunter? Kommer Bonnie's magi en för alla bli förmycket för hennes kropp att ta? Ja vi får helt enkelt vänta och se. 

 

 
 
Postat av: delena

Damon kommer nog dö, för han dör i boken men det får vi inte hoppas :)<3

2013-01-27 / 21:21:09
Postat av: Saga

Det va någon som skrev någonting om detta på tumblr, och den ska dö i typ i avsnitt 13.. Och, sedan vakna igen i avsnitt 21! Kan se om jag hittar länken.. :)

2013-01-27 / 22:01:11
Postat av: olivia

Är väl elena som dör, men sen återupplivas hon och blir en människa igen. Så dom slipper tänka på det där botemedlet...

2013-01-28 / 19:58:21
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: