2013-01-30 | 07:06:00 | Kategori: Bilder

'August Man's Magazine

Paul Wesley klär upp sig för 'August Man's Magazine Januari 2013, 

 

Det här är vad The Vampire Diaries skådepselaren var tvungen att dela med sig till Mag: 

 

På jonglerande studier och agerande när han var tonåring: "Det var både stessande och otroligt givande. För mig att åka till Manhatta tre eller fyra gånger i veckan för att filma, under min gymnasitid var en flykt från den typiska New Jeresy förorts liv. Jag var med om en hel del i mina unga år som hjälpa till att forma vem jag är idag.  Samtidigt som skolan sparkade ut mig för dålig närvar." 

 

Om han ultimata dröm roll: " Varje gång jag läser ett bra manus, blir jag kär i en karaktär och går vilse i idén att spela honom. Jag tror inte det finns en särskild roll jag drömmer om." 

 

Om sina framtida projekt: "Just nu är jag ansluten till två filmer som skådepselare, båda producerar jag. Jag tänker skapa en karriär som refissör också. 

 

 
Postat av: kajsa

viken hemmsida kommer detta från? tacksam för ett snabbt svar

Svar: Tumblr :)
Vampire Diaries Blog

2013-01-30 / 17:14:56
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: