2013-02-23 | 16:19:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "Stand By Me" 4x15

Innehåller SPOILERS för er som inte sett det senaste avsnittet 4x15!
Anna: Avsnittet var riktigt bra, men ändå inte så Epic som jag trodde det skulle vara, eller som de hade sagt... Men det var ändå riktigt bra, Jeremy lilla söta Jeremy är nu helt död, han kommer aldrig tillbaka. Många tårar i slutet, Elena helvetes Elena äldade upp sin bror OCH huset där alla minerna finns, Gilbert huset och såg ni Stefan i slutet när han kollade bak mot huset :'(!! Det största som nog hände var när Elena stängde av känslorna, hon stängde av allt. Hon kommer bli som Katherine och det räcker med en Katherine inte två. Nej Elena har blivit helt rubbad, allting är just nu kaos. Sen har vi Shane, eller ska jag säga Silas. Oh no! 
 
Emelie: Nej. Alltså NEJ! Jeremy kan inte vara död, det är liksom inte okej. Gilberthuset är också borta, varför? Jo, för att Elena eldade upp det med sin bror inne...VEM GÖR NÅGOT SÅNT? Allt som serien kretsade kring i början är borta föralltid. Elenas hus där det finns så många minnen med hennes familj och sin första tid med Stefan. Jag kan liksom inte fatta att hon gjorde det. Visst, hon har inga känslor kvar, men hon tänkte ju göra det innan också. Och Jeremy är död. D-Ö-D. Fattar ni eller? Stackars Elena har ingen familj kvar. Allt är kaos nu. Känns som att hon kommer förvandlas till Katherine. Hoppas Elena hittar tillbaks till sitt mänskliga jag snart. Och jag kommer aldrig sluta hoppas på Jeremys återkomst. Orkar inte ens tänka på Silas, Shane och den biten... 
 
Joanna: De senaste avsnittena så har det alltid slutat med att jag sitter och gråter! Och det här avsnittet var verkligen INTE ett undantag ... Gilberthuset finns inte längre ... och inte Jeremys kropp heller ... Förutom det så har Elena förlorat alla sina anhöriga som hon har något slags släkte med och Matt har förlorat troligen hans bästa vän. Shane är sjuk i huvudet, Bonnie lika så. Silas är på fri fot samt Katherine med botemedlet. Allting är rent utsagt kaos. Kan det bli värre? Ärligt talat, JA, det kan bli värre... Överlag var avsnittet ingen favorit. Avsnittet var helt enkelt för mycket ... och min älskade hybrid fick inte glänsa på rutan en enda gång ...
    
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: