2013-02-17 | 00:01:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "Down The Rabbit Hole" 4x14

Detta inlägg innehåller SPOILERS för er som ej sett avsnitt 4x14!
 Anna: Vilket avsnitt, ett riktigt hjärtkrossande avsnitt. Först och främst vill jag till änga en tom rad för Jeremy ♥
 
Våran älskade Jeremy, lille brorsan, den irriterade "knarkaren", och romantikern. Jag har bara en sak att säga." Du kommer lämna ett tomrum efter dig Jeremy Gilbert!♥ ". Men om man nu ska se något postiv i denna död, så tror jag att det kan vara grunden till att Elena kommer lyckas bryta sitt sire-bond till Damon. Just för att hon nu kommer gå in i en stor sorg och förmodligen inte lyssna på någon, Damon kommer nog inte att befinna sig runt hennes sällskap, just för att han inte riktigt är hemma på den plan, att ta hand om och trösta andra. Vilket kommer leda till att Elena och Damon inte kommer spendera någt större tid med varandra och ja, ni kanske för står vart det kan leda. Sire-bondet bryts. Men tillbaka till avsnittet, eller tillabaka till gilbert huset. Klaus, jag totalt älskade hans små prat stunder på ett annat språk, haha! Sen har vi den andra hjärt krossande scenen, Caroline och Tyler. jag kan inte ens beskriva med ord. Just då, hatade jag Klaus. Varför är det alltid Tyler som får sticka...! Annars tyckte jag avsnittet var väldigt spännande och kathrine är tillbaka, enormt bra tycker jag. Även om hon kankse inte kom med den trevligaste entren, så tycker jag det är bra att hon äntligen har tagit sig förnuftet att komma tillbaka. Nej nu vill jag bara se nästa avsnitt, på en gång!
 
Emelie: Oh lord! Asså jag måste bara säga hur sjukt det var!!! Den här veckan har jag gått runt och tänkt: Katherine kommer komma tillbaka och låtsas vara Elena och få tag i botemedlet. Vad händer? JO, Katherine kommer tillbaka och låtsas vara Elena och får tag på botemedlet. Sjukt! Jaja, vi fick i alla fall reda på att det bara finns en dos med botemedlet, och detta har som sagt Katherine fått tag på. Det bådar inte gott! Vad ska hon göra med det? Ta det själv eller kanske förhandla med Klaus? Sen det mest hemska...Jeremy. J*vla cp-Katherine, så j*vla självisk! Det ryktas att han kommer komma tillbaka, vilket jag självklart hoppas på! Men frågan är hur? Bonnie är kvar på ön och ringen fungerar ju inte för att han är en av "The Five". Kommer gå på nålar tills nästa fredag. AAAAAAAHHH!!!! 
 
Joanna: RIP Jeremy. Jag hoppas verkligen att han får vila i frid (om han nu inte kommer tillbaka?). Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna när Katherine (som nu, efter hur länge som helst, är tillbaka? Det var på tiden!) "matade" Sila med Jeremys blod. Men nu kanske vi får tillbaka våran gamla Elena, eftersom att hon måste ju bli hur ledsen som helst? Hoppas! Och Tyler har fått dra och gömma sig från Klaus, som äntligen är utsläppt! Man märker tydligt att Car har känslor för honom, även fast hon försöker att inte visa dem. Och återigen till Katherine. Vad har hon i kikarn? Är hon också ute efter botemedlet? Varför? Kan knappt hålla mig till nästa avsnitt!!!
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: