2013-02-11 | 10:23:52 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentar - Hur röstar man?

 
Tänkte att det kanse är flera som har svårt med det här hur man röstar på "Veckans Fråga" så då tänkte jag att jag gör en bild förklaring. 
 
Du går in på vår bloggsida och håller ögonen på den vänsta kanten för att sedan bläddra nedåt tills ni får syn på spalten "Veckan Fråga"
 
 
När ni kommit fram till spalten trycker ni i någon av svarsalternativen så det blir en svart prick i den vita cirkeln.
När ni valt så trycker ni sedan på knappen vote. Sedan är det klart! 
 
 
 
Postat av: Kristina

men det finns ingen sån ruta, det står bara veckans fråga

Svar: Hm, då måste det nog tyvärr vara fel på din dator just på vår hemsida :/ tyvärr!
Vampire Diaries Blog

2013-02-11 / 11:24:32
Postat av: Tea

varför kommer det inte en ny veckans fråga nu när det är måndag? :)

Svar: Vi är lite sega på den fronten men det kommer ;) - Anna
Vampire Diaries Blog

2013-02-11 / 11:53:59
Postat av: Ida

Jag ville bara säga att man kan inte se röstrutan från mobilen! Bara så att ni vet om det är någon som inte ser! :)

Svar: Ja jag vet, det är lite synd. Även kanten på sidospalten syns inte helt tyvärr :( - Anna
Vampire Diaries Blog

2013-02-12 / 13:31:19
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: