2013-02-19 | 15:51:36 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentar

 
Spin-off är en slags uppföljare! Alltså ska The Originals eventuelly bli en serie! Precis som svenska serien Andra Avenyn hade spin-offen Riverside. Man får alltså följa serien ur ett nytt perspektiv, i detta fall The Originals perspektiv, men det är ändåså inte riktigt samma serie! Hoppas du förstår hur jag menar!
 
Personligen så hoppas jag att det blir en spin-off och jag ser fram emot det jättemycket! Men det är inget som är helt bestämt. De spånar fortfarande på det!
 
Postat av: Elin

Hej!
Jag är riiiitigt deprimerad efter senaste avsnittet eftersom det finns en stor risk att jermery är död </3 så jag skulle uppskatta om ni länka några bra GLADA tvd videos (a) och gärna någon video som är snäll mot elena, klarar inte av all hat mot henne !

2013-02-19 / 17:53:05
Postat av: Manal

HEJ!
Älskar du att blogg men har svårt att göra design?
Då kan du just nu vara med och söka om ett samarbete på min blogg!
Klicka här: http://justhewayim.blogg.se/2013/february/samarbete.html#comment
För att se hur man gör! :)
Kram

2013-02-19 / 19:11:09 / URL: http://justhewayim.blogg.se
Postat av: Camilla- RobstenDailyNews

Hejsan!
Jag undrar om du vill göra affilates byte med mig och min fanblogg om Kristen Stewart och Robert Pattinson?
(Svara gärna i en kommentar, så jag ser)
// Camilla

2013-02-19 / 19:42:06 / URL: http://www.robstendailynews.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: