2013-08-11 | 13:00:00 | Kategori: Allmänt

Live stream: TCA 2013

Ikväll är det äntligen dags för Teen Choice Awards 2013.
Serien och skådespelarna är nominerade i flera kategorier och kommer närvara på galan!
 
Vill du se showen live? [TRYCK HÄR]
Det börjar kl.02.00 svensk tid, se nedräkning i länken ovan. (Kan ha fel, återkommer.)
 
Postat av: nora

så ska man gå in på den länken kl 2 inatt? svara gärna snabbt !!

Svar: Ja, gå gärna in lite innan så du inte missar något! :)
Vampire Diaries Blog

2013-08-11 / 14:15:54
Postat av: Hanna

Jag har läst att showen startar 8 pm i Los Angeles, och med det måttet mätt så får jag fram att det blir fem på morgonen här i Sverige? http://www.happyzebra.com/timezones-worldclock/difference-between-Stockholm-and-Los%20Angeles.php
Men med streaming länken (inte bara din, utan andra länkar som jag också kollat på) som just nu visar 11h kvar så vore klockan 2 då, har du någon aning om det börjar klockan två eller om de först kanske streamar från röda mattan? :)

Svar: Ja, det är krångligt de där! Men ska försöka ta reda på de :)
Vampire Diaries Blog

2013-08-11 / 14:54:54
Postat av: josephine S

Hej, kan ni lägga upp hela showen här i bloggen.Missade tyvärr den igår.
Om jag inte minns fel så lade ni upp den förra året?:)
kram

Svar: Ja absolut! Vi kommer lägga upp den så fort det kommit ut :)
Vampire Diaries Blog

2013-08-12 / 20:55:39 / URL: http://blondiiiiies.devote.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: