2013-04-29 | 16:30:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "The Originals" 4x20

Detta inlägg innehåller SPOILERS för dig som inte sett avsnitt 4x20!!
Anna: Jag tyckte avsnittet var helt okej, det rullade på. Lite långtråkigt kunde det bli ibland, för man förstod inte så mycket om jag ska vara ärlig, det var nästan en enda stor röra. Men det blir väl bättre så småningom, en sak som jag tyckte var väldigt chockerande och likt Twilight var denna "hjälp jag är gravid men jag ska nog egentligen inte kunna vara det" scenen. Så nu förstår man att antingen kommer barnet bli en vanlig varulv eller ett slags missfoster, en ny ras kanske. Den finaste scenen som var under hela avsnittet var då Klaus ringde Caroline, riktigt fint. Men, men ser fram emot nästa avsnitt då det blir lite mer Mystic Falls och inte New Orleans och att grabbarna grus får ordning på "jag tror jag är så cool men jag är dum i huvudet" Elena. Let's see.
 
Emelie: Snark.... Ärligt talat. Jag är inte alls såld på den här spinoff-grejen. Jag tyckte avsnittet var långtråkigt, det blev så mycket med alla nya ansikten, om man "lär känna" dem kanske den blir bättre? Det återstår väl att se. Annars då, man fick ju sig en rejäl chock när man fick veta att Hayley var gravid! Nej! Tycker inte alls om det och jag är glad över att allt detta drama lämnar Mystic Falls och hoppas att det stannar i New Orleans för gott. Jag kommer dock sakna Klaus och Rebekah! Förlåt för min negativa inställning men känner bara: NEJ! Är jag ensam om att tycka såhär? Söker någon med samma åsikt. HOHO?
 
Joanna: KLAUS SKA BLI PAPPA!? Om det nu stämmer är det underbart. Han skulle vara en så bra pappa! Men med Hayley som mamma! Nej tack! Bara jag som är supertaggad till The Originals? Ser verkligen fram emot att följa en serie med min hybrid som huvudroll, kan ju faktiskt inte bli bättre! Men jag kommer sakna Klaroline något enormt! Inte ett enda öga kan ha varit torrt när Klaus ringde Caroline från New Orleans! Så fint! Aja, ska bli skönt att få en annan historia än allt det här tramset med Elena! Tyvärr så ska ju Rebekah med till New Orleans, bara jag som hoppades på lite Rebekah & Matt moments, om man tänker tillbaka till förra avsnittet? Hur som helst, The Originals kommer bli grymt!!!
Postat av: Maria

Ja.. vad ska man säga? Tyckte inte att avsnittet var till besvikelse. Men däremot fattar jag inte riktigt vad problemet i serien är. För Klaus kan ju lätt ta makten om han vill ha den. Han visade ju att han kunde förinta dem alla genom att bita en av dem. Känns som det inte vore något problem för honom att bli "kung". Däremot gillar jag inte att dessa karaktärer ska lämna the vampire diaries! Det kommer bli tråkigt utan dem. Känns som att man tagit en jättebra grej och dragit isär den till två mindre bitar. Som inte alls blir lika bra.
Men det är väl bara att vänta och se antar jag?

2013-04-29 / 18:27:16
Postat av: Samih

tänkte tipsa om en underbar video om Klaus :) http://www.youtube.com/watch?v=0bZnxChBAc4

Svar: Gud den var riktigt bra! :)
Vampire Diaries Blog

2013-04-29 / 21:48:30
Postat av: Melanie

jag håller med dig Anna det var den finaste scenen när Klaus ringde Caroline :)

Svar: Ja den var så fin! :') - Anna
Vampire Diaries Blog

2013-04-29 / 21:55:44
Postat av: Anonym

Kommer det komma en säsong 5!?

Svar: Ja det kommer komma en säsong 5! :)
Vampire Diaries Blog

2013-04-29 / 22:03:34
Postat av: Sandra

Jag håller med dig Joanna! Tyckte avsnittet var jättebra, och det var så skönt att få se något annat än "hjälp-vi-måste-rädda-Elena-grejen" som jag har börjat tröttna ganska rejält på. Gillar henne som vampyr och tycker att hon kan få leva lite utan en massa ångest och skuldkänslor till allt. The Originals kommer bli grymt! :D

2013-04-29 / 23:50:54 / URL: http://favoritecelebs.blogg.se
Postat av: Andrea

Jag håller med Joanne, Älskar bara klaus men lite för mycket twilight men roligt, hoppas att caroline hjälper Klaus med barnet. Så skönt att slippa allt med Elena. Heja Klaus!!!!!

2013-04-30 / 20:29:24 / URL: http://andrealagis.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: