2013-04-21 | 09:49:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "Pictures Of You" 4x19

Detta inlägg innehåller SPOILERS för er som inte sett avsnitt 4x19!
Anna: Jag tyckte avsnittet var bra, spännande, sorgligt, romantiskt och så denna viktiga gnutta av humor. Rebekah var så himla fin, hur hon uppförde sig och räddade Aprils liv (fastän hon inte fick använda sina vampyrkrafter) och var så snäll och go mot andra just för att bevisa att hon så himla gärna vill ha botomedlet. Skulle inte Elena vara en sådan stor BITCH som tar kol på en, så skulle jag vilja att Rebekah hellre skulle få botemedlet än Elena, men nu måste Elena få det så hon blir vanlig igen. Sedan har vi Tyler och Caroline hur fint var det inte, när de stog där och dansa och Tyler var så underbar... miss the guy! Nu till det spännande, Silas har botemedlet och Bonnie är villig att hjälpa till... vi får se hur det går, tycker det skulle vara väldigt dåligt om de lyckas utföra det och alla kommer tillbaka till Mystic Falls faktiskt. Vi får helt enkelt vänta och se ;) 
 
Emelie: Jag tyckte att avsnittet var spännande samtidigt som det fanns humor, sorg och kärlek. En perfekt blandning! Stefan och Damon tillsammans med de andra, försökte få Elena att minnas hennes gamla känslor. Vid några tillfällen verkade det verkade som att hon smälte för det. Hoppas verkligen att dom lyckas, saknar den gamla Elena så himla mycket! Rebekah gjorde sitt bästa för få botemedlet av Elijah, och jag tycker att hon förtjänar det (även fast jag egentligen vill att Elena ska ha det). Men allt slutade i kaos, och Silas har botemedlet i sina händer. O-M-G! Ska jag vara ärlig så är jag inte taggad till nästa avsnitt "The Originals" då det mesta dels kommer handla om Klaus, och jag känner bara att jag vill befinna mig i Mystic Falls nästa vecka!!
 
Joanna: Nu är det officielt, Elena är en bitch! Hon är äckligt lik Katherine och om jag ska vara ärlig orkar jag inte henne längre... Serien har spårat ut totalt! Saknaden av Säsong 3 är stor (!!!) men mer om avsnittet då... Jo,   jag gillade Elijahs utmaning till Rebekah, som hon dock inte klarade av och numera är botemedlet i Silas händer. Jag gillade Stelena-moment ännu mer, när de dansade där på balen och Stefan försökte få henne att minnas deras känslor :'). Men någonting jag VERKLIGEN INTE gillade var Forwood-återföreningen (Jag och min syster satt och hoppades på att det inte var Tyler utan att det istället var Silas, men våra önskningar blev inte hörda). Aja, avsnittet var helt okej kanske rentav bra, men jag längtar till nästa avsnitt när fokuset kommer ligga på min hybrid Klaus!
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: