2013-04-01 | 10:04:22 | Kategori: Allmänt

Detaljer om säsong 5

Zap2It's med Julie Plec avslöjar oroande detaljer om den yngsta Salvatorebrodern och får alla Delenahjärtan att stanna.
 
I avsnitt 18 av säsong 4, "American Gothic" hade Damon och Stefan en konversation om framtiden där Stefan verkade prångt bestämd på att lämna staden så fort han hjälp Elena tillbaks till det normala. Tyvärr är dessa planer något han verkar fullfölja.
 
"Salvatorebröderna har upplevt så mycket tillsammans i Mystic Falls under dom här 4 säsongerna, det är dags att ta det till nya plan." berättar Plec ledsamt. "Han behöver komma ifrån vardagen ett tag. Elena, Damon och allt Mystic Falls-drama är för mycket för honom. Han köper sig ett hus i Berlin och kanske finner ett nytt kärleksliv." säger Julie och drar på smilbanden. Hon bekräftar att säsong 5 kommer vara nätan Stefan-fri. "Sorgligt, men ibland måste man göra saker man inte vill." fyller hon i.
 
Så hur kommer det bli med Delena nu när Stefan är ur stan? Kurragömman borde väl vara över nu, bara hopp fram och lek för Damon och Elena? Nej, inte riktigt. "Delenafansen har fått sitt för denna gång." säger Plec. "Det har varit roligt att exprimentera lite, men nu  behöver Elena ny kärlek i sina ådror." OMG betyder det att Elena hittar en ny pojkvän? Kanske är det Matt eller... Klaus...
 
Så Stefan lämnar MS för gud vet hur länge och Elena dumpar Damon, eller? Låter som att nästa säsong blir kaosartad.
Och en sista grej......
 
...APRIL APRIL!!!!!! LURADE!! Sorry om ni blev aldelles för ledsna eller kanske glada? ;) Mohahha
 
Postat av: Wendie

OMG ni fattar inte hur rädd jag blev, hahah ni fick mig verkligen där. 😃

2013-04-01 / 10:51:33
Postat av: Anonym

OMG !!!!! Höll på att dö ! Ni fick mig där.

2013-04-01 / 12:36:41
Postat av: △ ida.

ÅHHHHHHHHHHHHHH FYFAN VAD JAG BLEV LEDSEN ASSSÅ GUD HAHAHAH MITT HJÄRTA GÅR TYP I 3000 JAG BARA OMG NEJNEJNEJENJENEJEJENEJENEJEJEJEENEJENEJEJNEJEJENEJ,
omg, tur det inte är sant, fick fan en hjärtattack hahaha :'DDD

2013-04-01 / 13:12:58 / URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Anonym

haha oj! gud vad ledsen jag bleve när det stog att stefan knappt skulle vara med...

2013-04-01 / 13:29:39
Postat av: Lisa

FY, vilket elakt skämt. Jag hann börja överväga att ge upp TVD! ;)

2013-04-01 / 14:32:17
Postat av: :D

Alltså herregud, blev så lurad!! Hahahahahahaha, jag dör, trodde stenhårt på det där! Började ju typ grina vid Stefan-fri!!
Älskar er blogg förresten, ni gör ett jättebra jobb!

Svar: Åh, tack så mycket! :)
Vampire Diaries Blog

2013-04-01 / 16:26:12
Postat av: Ebban

HAHAHAH jag gick på det till 100 procent!!!!!! Trodde jag skulle bryta ihop där ett tag! En säsong utan Stefan? Tror inte det skulle gå haha!

2013-04-01 / 18:02:07
Postat av: Anonym

Hahaha!! Grymt skämt!

Blev verkligen jätteledsen först, älskar ju Stefan!
Skönt att de bara var ett skämt! :D

Hhaha!

2013-04-01 / 20:04:53
Postat av: Anonym

omg!!!! tänkte att jag aldrig skulle kolla på vampire diaries nu när stefan inte kommer vara med :P gick på deeeeeet :O

2013-04-02 / 21:38:25
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: