2012-09-13 | 14:34:59 | Kategori: Intervjuer

Nina pratar om examen

Nina Dobrev, som inte bara ser Elena i övergång till vampyr, utan också i hennes övergång till kvinna, är definitivt ombord examensplanet. "Skolbal. Hallå? Vackra klänningarKorsetter." skämtar hon. "Men det kommer att bli trevligt. Paul har rätt. Vi växer alla med showen och vi blir vuxna, och vi kan bara spela gymnasieelever så länge som det är trovärdigt. Jag tycker definitivt att det är dags, och det kommer att bli ett bra avslut i slutet av säsongen och för nästa fas av The Vampire Diaries."
 
P.S. Eftersom att hon nämnde "vackra klänningar," så tog vi tillfället i akt och frågade hur Elena fick tag i den vackra balklänningen förra säsongen med så kort varsel. "Lita på mig, jag frågade exakt samma sak," säger Dobrev och skrattar. "Jag är ganska säker på att hon var i skolan en timme innan och typ 'Vi borde gå till balen.' Och sen dök hon upp i fin håruppsättning, smink och en balklänning som att det inte var nån stor grej. Nej, men jag vet faktiskt inte. Hennes mamma kanske hade den liggandes någonstans? Eller så har Bonnie någon hår- och sminktrollformel. Det var som i "A Cinderella Story" det som hände off-camera som ingen av oss fick se?"
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: