2012-09-06 | 14:06:00 | Kategori: Intervjuer

Seveteen Magazine intervju med Nina Dobrev

Om att ha barnasinnet kvar:
"Jag vill besöka Harry Potter-landet! Jag borde egentligen skriva till Emma Watson och fråga om hon kan ge oss backstage pass eller något. Det är det som är "the Perks" med att göra en film med Emma, och den heter The Perks of Being a Wallflower ".
 
Vikten av "Girlfriend Time":
"Kompishelgen med Vampire Diaries-tjejerna har blivit en stor sak! Det är våran kvalitetstid. Det är så roligt att kunna slappna av och inte känna sig skyldig av att klaga eller tala om din osäkerhet eller bindning över saker som du tror att du är ensam om. När det väl sker, äter vi middag eller lagar middag tillsammans, tittar på filmer, ligger på stranden och tar massor av bilder. "
 
Om att hantera kändisskapet:
"Jag försöker att inte läsa "bäst-klädda-listor" eller nåt sånt. För varje bra sak, kommer det ofta en inte-så-bra sak. Min mamma skickar massor av meddelanden till mig som tex. "Du står bredvid Kate Winslet! Herregud, jag älskar Kate Winslet!"
 
För att läsa mer, tryck här.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: