2012-10-16 | 10:19:24 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentar

Anna: Jag vet faktisk inte riktigt, men i grund och boten kommer jag nog alltid att vara Team Stelena. Men det är något inom mig som säger att jag inte kommer vara det efter denna säsong... you never know. Fast jag tycker om dom små scenerna Damon och Elena har, men det skulle nog bli väldigt konstig i serien om dom skulle bli ett par, jag tycker mer om när dom har det diskret och lite bakom ryggen på folk. Så en klurig fråga, men Team Salvatore är jag nog bestämt, vem vill inte ha båda killarna... ;) 
 
Emelie: Jadu, ärligt talat så vet jag inte. Förut var jag 100% Stelenas sida, dock har det bleknat bort nu. Efter kyssen i Denver blev jag Team Delena, då ville jag inget annat än att det skulle bli dom på riktigt. Jag älskar ju Damon så himla mycket. Men nu är jag Team Salvatore och kommer nog hålla mig til det ett bra tag framöver.
 
Joanna: Jag är inte något av det, för jag tycker både Stefan och Damon förtjänar Elena. Må den bäste man vinna! Men förut var jag Stelena, det tror jag vi alla var här på bloggen! Jag gillar inte Stelena/Delena dilemmat, så jag tycker att det är bäst när både kämpar för henne! Hehe, älskar triangeldrama!
"It's okay to love them both, I did" - Katherine Pierce.
 
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: