2012-10-13 | 19:19:05 | Kategori: Allmänt

Stöd oss!

Stöd oss genom att följa oss på facebook och bloglovin
På facebook så skriver vi alldeles för lite för tillfället, men det ska det bli ändring på! Där ska vi i sinom tid ställa frågor till er, dela med oss av åsikter och ni kan lägga upp saker ni undrar över, någon teckning ni gjort osv.
På bloglovin får ni helt enkelt följa våran blogg!
 
 
Kram på er alla!
Ps. En överraskning är på gång!
Postat av: alle!

Ni som driver den här bloggen, är ni team Delena eller team Stelena? Hade varit kul att veta vad ni är och varför ni är det? ;)

Grym blogg!

2012-10-13 / 23:15:08
Postat av: Anna

nu har jag gillat er på facebook :D dock så använder jag inte bloglovin..

kul! :D

Svar: Tack så mycket Anna :)
Vampire Diaries Blog

2012-10-13 / 23:50:57 / URL: http://annaiss.blogg.se
Postat av: felicia

Jag kan byta skylten =) jag placerade den där pga av att jag det inte gick att koda så att det blev annat än i mitten eller allt för långt ut . Men kan försöka igen =)

2012-10-14 / 02:21:41 / URL: http://ninadobrevswe.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: