2012-10-15 | 09:58:21 | Kategori: Bilder

Nathaniel Buzolic - Cara Michelle 2012

 
 
  
 
 
 
Postat av: Felicia

1.I skylten så är säsong 3 utan för själva skylten, så jag skulle vilja flytta upp den lite. Jag vill även ändra typsnitt i den.
SVAR: Jag kan ändra typsnitt , men det kan va svårt att få den helt i mitten som dom andra då koden bestämmer lite själv , men gör mitt bästa=)

2. Skulle vilja fylla i konturer på själva inläggen, så man ser dom tydligare. Kolla våran blogg nu så förstår du ungefär hur jag menar.
SVAR: Eran e mer ''stark'' för att den har färg . Den här som e nu är i trä så det kan bli svårt men får göra om =)

3. Skulle, vilja ändra rubrik texten och även annan färg plus förstora den, så den syns bättre.
SVAR: Vilken typsnitt och färg ?=)


4. Cirkeln med kommentarer skulle jag villa byta färg på till en ren hel färg. Typ grönt eller något, du kan det där ;)
SVAR: Okej löser det=)

5. Skulle vi inte kunna breda ut menyn, och byta bild till någon större. Istället för att dra ut den mera, kan skicka bilder som förslag.
SVAR: Jag förstår inte riktigt ?

6. I info rutan, skulle du kunna göra skriv ytan lite större eftersom den slår i kanten.
SVAR: Man kan göra så att texten inte slår i utan att man behöver ändra i designen =)

2012-10-15 / 14:00:53 / URL: http://ninadobrevswe.blogg.se
Postat av: Lucy Hale blogg

Hej! Glöm inte att meddela din läsare om att dom kan nu rösta på din blogg i min Blog Award på halelucy.blogg.se :) Vill även påminna er om att kategorin bästa TVD blogg och bästa PLL blogg blev sammanslagna och fick heta bästa TV-serie blogg, hoppas det är okej för er om den nya kategorin?:)

2012-10-15 / 16:09:37 / URL: http://halelucy.blogg.se/
Postat av: Jennfier

http://www.youtube.com/watch?v=J3a3eOqaf8A&list=UUPgN68-s1z4RDpZ6t3SEYqQ&index=1&feature=plcp
Ett tips på bra tvd video ! :) Kolla !

Svar: Tack så mycket Jennifer, funkar inte länken vi la upp med avsnittet. Men sidan vi kolla på iallafall är tv.links.eu :)
Vampire Diaries Blog

2012-10-15 / 16:47:08
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: