2012-10-22 | 21:28:00 | Kategori: Spoilers

Hopp för Klaroline?

När EW nyligen träffade The Vampire Diaries crewet i Atlanta, sa Morgan att i de första avsnittet från den här säsongen, kommer fansen definitivt att få se något emellan dessa två. “Vi kommer säkerligen se deras förhållande — men jag menar inte ett sådant förhållande med dejtningssyfte — men vi kommer se hur dynamiken mellan dem utvecklas,” berättade han.

 

 

Hur? Det ville han inte säga. Fastän han säger att han njuter av möjligheten att visa nya sidor av Klaus. “[Klaus/Caroline story] får ut Klaus mänsklighet.Jag älskar att skådespela hans mer charmiga sida och scenerna med Caroline tillåter mig att göra det,” säger han. “Så jag hoppas att han får en ny chans med henne. Jag tycker att alla förtjänar kärlek och en andra chans.”

 

Det är lättare sagt än gjort. “Jag undrar hur mycket kompromisser han kommer behöva göra för att få henne att komma till honom och hurvida han kommer bli duglig att göra det,” säger Morgan.

 


Jag håller helt och hållet med Joseph! Klaus förtjänar en andra chans! Och jag kan ju inte undgå hur underbar han är mot Caroline, ni Klaroline-fans därute håller säkert med mig, hehe!

Jag tror Klaus kan vinna Caroline med sin charm, GO KLAUS!

- Joanna

Postat av: Anna

åh, klaroline :') snälla snälla snälla låt det bli dom <3

2012-10-22 / 21:52:21 / URL: http://annaiss.blogg.se
Postat av: Selma

Håller med dig! GO KLAUS!!

2012-10-22 / 22:22:03
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: