2012-10-07 | 00:23:00 | Kategori: Allmänt

Fråga Till Läsarna!

 
Ja hur tror just du att vampire diaries kommer sluta, hur kommer det allra sista avsnittet att vara? Vad kommer hända med Elena, Caroline, Stefan, Matt och många flera karaktärer? Ja vad tror du där bakom skärmen.
 
Skulle verkligen vara roligt och höra allas åsikter. Själv har jag en egen tanken men den får ni vänta på ett tag så jag inte förstör just din tanke för slutet. Så skriv så fingrarna glöderna nu!  :) 
 
- Anna 
Postat av: haniin

Som Stelena-fan så vill man ju såklart att det ska sluta lyckligt för dom. Men jag tror nog att alla producenter och sånt kommer att göra något som tar andan ur oss. Så jag satsar på att en av trion kommer att dö men man vet aldrig ;)

2012-10-07 / 08:11:56
Postat av: Sanna

Någon kommer antagligen att dö, (hoppas innerligt på Stefan i det fallet ^^) så får Damon trösta henne , hehe. Nejmen har absolut ingen aning faktiskt, aldrig tänkt på det.

2012-10-07 / 10:30:29
Postat av: ebba

Har en liten fråga! Är säsong tre den sista säsongen? Hur vet ni i så fall att den är det? Svara i ett inlägg tack :)

er blogg äger

2012-10-07 / 18:22:37
Postat av: Fanny

Haha, vilken fråga! Jag har inte alls tänkt på det. Hm.. men jag tror iaf inte att allihopa kommer att dö...Någon kanske kommer att göra det, men annars tror jag att det kommer att bli ganska lyckligt. Man kommer nog också att få veta saker som man kanske har undrat över om deras förflutna (alltså vampyrernas). Det kommer helt klart att bli ganska sorgligt att serien tar slut iaf.. :/

2012-10-07 / 19:44:27 / URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: Emily

Jag tror att Elena kommer hitta nån ny kille eller nåt, och stefan kommer hitta en ny kärlek. . Kanske att Damon lämnar mystic falls eller något.

2012-10-07 / 20:14:50
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: