2012-10-07 | 06:00:00 | Kategori: Allmänt

Four...

Postat av: Anonym

Hej !
Jag skulle uppskatta om du kunde svara på min fråga så fort som möjligt :)
Jag ska följa vampire diaries på internet i samma takt som dom sänds i USA.
Jag kollar på www.tv-links.eu. Där kommer episoderna upp en dag senare än i USA...
Har ni någon annan sida där episoderna kommer upp samma dag? :)

Svar: Avsnittet släpps vid sju skulle jag tro i USA, och eftersom vi inte har samma tid som USA så släpps avsnittet mitt i natten för oss, runt 4 skulle jag chansa på. Därför så måste man kolla på det dagen efter. Så det finns igen sida som släpper den samma dag! :)
Vampire Diaries Blog

2012-10-07 / 10:01:29
Postat av: DelenaSweden - #1 Swe. source about Delena

Länkbyte? Isf hamnar ni bland våra Top Affiliates :)

2012-10-07 / 13:05:35 / URL: http://delenasweden.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: