2012-11-13 | 18:28:58 | Kategori: Allmänt

Varför Klaus och Damon är lika

Jag (Joanna) tycker att Klaus och Damon är väldigt lika, så jag tänkte radda upp ett par exempel på varför!
 
Båda är:
1. Förälskade i en tjej som de har svårt att få
2. Väldigt smarta och luriga
3. Bra på att säga klockrena kommentarer
4. SNYGGA!
5. Bad boys, men har ändå en mjuk sida!
 
 
Det finns mer likheter man kan radda upp om de är snyggingarna! Har NI något exempel?
 
Postat av: Selma

Håller med! Kanske att båda verkar riktigt hårda men är väldigt sårbara i slutändan.
Tänker mest på scenen med Mikael och Klaus om du förstår, och alla när damon blir sårad av elena såklart.

Svar: Åhh! Jag håller med dig, jag förstår precis!
Vampire Diaries Blog

2012-11-13 / 18:54:44
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: