2012-11-26 | 16:03:23 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentarer: Tv-serier

Anna: Jag har aldrig sett True Blood någon gång, men jag vet att Skarsgård är med ;) Jag har en kompis som kollar på True Blood och även Vampire Diaries och hon säger att True Blood är bättre men jag är ett troget TVDfan och gick till försvar ;) haha! 
 
Jag tycker helt klart bäst om Vampire Diaries av alla serier, tvåa kommer nog Gossip Girl, men det är något med Pretty Little Liars som gör så jag vill se mer och mer även fast jag näst intill tycker serien är kass! Haha. 
 
 
Emelie: Jag har aldrig kollat på True Blood, tror inte att det är något för mig. Det ända jag vet är att den svenska sköningen Alexander är med ;)
 
Den bästa serien är Vampire Diaries! Nästbäst är Grey's Anatomy och Vänner. Jag hatar Pretty Little Liars! Jag gillade de i början, men de händer liksom aldrig något? Det ända jag vill veta är vem A är, och de dröjer nog ett tag till. Så det är en serie jag valt att sluta följa.
 
 
Joanna: Jag har faktiskt aldrig gett True Blood en chans, hehe! Men jag har kollat på intervjuer med Alexander Skarsgård och han är grymt charmig. Men jag säger The Vampire Diaries, utan tvekan!
 
The Vampire Diaries är min absoluta favorit, min näst bästa... hmm... kanske Desperate Housewives? Älskade verkligen den serien! Annars så tycker jag om att titta på Pretty Little Liars på natten, blir så jävla vettskrämd!
Postat av: Angela

Jag har sett True Blood, faktiskt två hela säsonger och jag kan ärligt säga att Vampire Diaries total klassar ut den där rent ut sagt sjuka, perversa serien. Eric (spelad av Skarsgård) har sex med sin syster flera ggr tex. Skulle något sånt hända i TVD skulle man rent ut sagt inte vilja titta mer haha.. Så nej till True Blood säger jag. Dessutom är den konstig och obegriplig och huvudkaraktärerna är långt ifrån så snygga som våran härliga trio!!

2012-11-26 / 23:33:04
Postat av: Stina

Jag följer True Blood, mest för att böckerna är bra, tv serien är inte i närheten av lika bra som Vampire Diaries!

2012-11-27 / 12:58:50
Postat av: Fanny

Emelie: Jag har hört att de har sagt nu vem A är. Tror att det är i säsong 3 så kolla där om du vill veta ;)

Svar: Jag har sett alla tillgängliga avsnitt utav säsong 3. Man har fortfarande inte fått veta :( /Emelie
Vampire Diaries Blog

2012-11-27 / 16:55:16 / URL: http://fantanizer.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: