2012-11-29 | 13:03:00 | Kategori: Intervjuer

Paul pratar om showen och skådespelaryrket

På ett sätt, spelar vi superhjältar, och när du tittar på en film om superhjältar, måste du sätta dig in i den och bara hänga med. Samtidigt som det är dramatisk tonårsromantik, är det också ett äventyr. Jag tror att när man är, skådespelare måste man sätta sig in det det. Det är ju inte som att jag kopierar Abraham Lincoln, du vet? Vi gör en vampyrshow. Så för mig är det spännande att bli en blodtörstande och en psykopatisk mördare, och sedan gå över till att vara en hjälte igen. Jag tror att dessa extrema händelser är helt okej. Det är ganska självklart. Men det är uppenbarligen mycket svårt och overkligt. Som skådespelare tänker du mycket, typ, "Vad är det som händer just nu? Hur ska vi komma undan med så många mord, och finns det inga poliser som utreder? Finns det verkligen ingen FBI som kommer till Mystic Falls, för att 500 människor dör varje månad? "Men jag försöker att inte tänka på det så mycket.

Postat av: Anonym

vilken källa? tacksam för snabbt svar

Svar: http://www.vampire-diaries.net/tv-series/new-paul-wesley-interview-from-bullett
Vampire Diaries Blog

2012-11-29 / 15:54:26
Postat av: Anonym

Asså gud kan inte vänta på nästa avsnitt? Vilken tid visas de i usa och när kommer de upp på nätet?

2012-11-29 / 18:50:06
Postat av: mich

har en frågaa!!

I första avsnittet, säsong ett, avsnitt ett. Ser man en scen när stefan står och kollar på ett foto av katherine. (19:30) Vet ni vad låten heter? :)

2012-11-29 / 23:32:05
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: