2012-05-14 | 17:49:59 | Kategori: Videoklipp

Våra reaktioner på säsongsfinalen...


...HAHAHA det är inte vacker syn! MEN, så här såg det i alla fall ut efter att vi kollat på "The Departed" 3x22. Anna var väldigt upprörd och slängde ur sig en del saker hon inte menade, tex "Elena, ditt lilla pucko!" och jag sitter och gör massa creepy miner, haha det hela är faktist väldigt kul. Även om det inte var menat så från början... ;)

(VARNING! Anna skriker även ut någon spoiler, vet inte om ni hör vad hon säger ändå, men skulle rekommendera folk som ej sett säsongsfinalen att inte kolla på denna!)

Detta var när vi var som "lugnast" ett tag grät vi som grisar, vi har aldrig gråtit så mycket!


Hoppas inte denna video skrämmer bort er! Haha :)

Postat av: Sandra

Hahaha gud vad jag skrattade!! Skulle varit sjukt kul att filma sig själv ju :P Gjorde nog en del konstiga miner jag med;) Sjukt kul att ni bjuder på er själva och lägger ut det här! :))

2012-05-14 / 19:02:07
Postat av: mileyycyrusdaily

kan inte fatta att man kan gråta så mycket av en serie bara, men jag dom är ju väldigt bra skådespelare, och dom väljer bra låtar :) det var nog det sorligaste avsnittet efter att Jenna dog tror jag..

2012-05-14 / 19:22:18 / URL: http://mileyycyrusdaily.blogg.se/
Postat av: Meggi ♥

HAHAHAHAHAH OMG DOG AV GARV.. HAHAHAH :'''D

2012-05-14 / 19:52:24
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: