2012-05-08 | 21:01:01 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentar ang. Before Sunset




Joanna: Jag tycker det känns som om det borde vara något slags band, eftersom Bonnie gjorde sin "trollformel" så borde ju iaf någon vara sammanlänkad med Klaus. Antingen Elena/Jeremy eller Tyler eller någon annan! Men vi vet inget säkert, kan knapp bärga mig till The Departed!

Emelie: Jag vet inte alls vad jag tror. Som vi vet är ju Elena sammanlänkad till Alaric,
kanske har det något samband med vad som hände med henne?

Anna: Jag tror att det har någonting med Alaric att göra, och the original familjen. För Elena och Alaric "sitter i hop". Vi vet ju alla, att när hela original familjen har dött, dör Alaric på grund av sitt uppdrag. Så när Klaus dog, blir Elena svagare. För att om Elena dör, dör Alaric. Så om hon blir svagar för varje Original familjemedlem som dör. Kommer nog hon att "dö" när den sista har fallit. För då har Alaric gjort sitt.

Men som sagt: Det här är bara teorier! Ingenting är riktig fakta.

Postat av: Sandra

Aah spännande!! Era teorier låter ju verkligen som att dom kan stämma! Längtar ihjäl mig till fredag!!! :D

2012-05-09 / 20:04:49
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: