2012-05-12 | 21:48:31 | Kategori: Intervjuer

Nina Dobrev pratar om säsongsfinalen och kommande



"Jag gillade
att spela både en människa och en vampyr, för då fick jag det bästa av båda världarna och jag fick göra en mängd olika saker ", säger Dobrev "Men, återigen, kommer det att bli annorlunda för mig och det kommer att bli en utmaning. Det kommer bli roligare att utforska den världen. "

"Vi kommer definitivt att se hela hennes övergång till att bli en vampyr. Vi kommer inte att hoppa över det, som vi har gjort med vissa andra "försäkrade Dobrev. "När man blir en vampyr, blir alla känslor förhöjda. . . Vi vet ju hur Elena är: Hon har hög moral, hon tar hand om andra människor. hur kommer Elena att bli när dessa saker förstärks? "

Tonårshäxan Bonnie Bennett kommer sannolikt inte att bli glad över att få veta att Elena är en vampyr. "Deras förhållande kommer förmodligen att bli ansträngt på grund av detta. Hennes bästa vän, en person hon kämpat för att skydda, är nu den hon kommer få kämpa mot hela tiden ", förklarar Dobrev. "Det kommer att bli intressant."

"Det känns lite som att hälften av folket är besviken på en. Men du kommer alltid att svika hälften av alla personer med denna typ av berättelse ", säger Dobrev om kärlekstriangeln. "Jag tror att vi gav dem båda sidorna vad de ville vid något  eller annat tillfälle under säsongen, så det är inte som vi skymt dem eller har bortsett från deras behov."

Postat av: Sandra

Hon är verkligen så sjukt vacker! :))

2012-05-13 / 15:30:27
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: