2012-05-11 | 16:27:17 | Kategori: Om avsnitten

Gråtit mycket på sistone?


Ja, nu har säsongsfinalen varit! Vi har gråtit så mycket så det är sjukt! Det är mixade känslor kring hela avsnittet.
Den starkaste scenen för mig (Emelie) var när Matt och Elena åkte av Wickery Bridge. När dom var fast under vattnet och Elena dör. Sen såklart när hon vaknar upp som vampyr! 

Vad tycker ni om avsnittet, och grät ni också floder?

Postat av: Ellen

Usch ja, jag grät när Klaus "dog", när Tyler dog, när Elijah och Rebeckah kramades, när Elena pratade med Damon och sa att hon valde Stefan, när Matt och Elena satt i bilen, nästan under hela avsnittet.

Men ett riktigt bra avsnitt var det ! Enda anledningen jag länktar till höst är för att säsong 4 kommer ut då, om det nu är då det kommer!

2012-05-11 / 16:41:23 / URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/
Postat av: Ginger

Usch vilka vändningar hela tiden!! Måste säga att de jag blev mest överraskad av var att Klaus hamnade i Tylers kropp... Helt sjukt. Hoppas inte Bonnie hamnar för mycket i den svarta magin. Förstod nästan att det som hände med Elena skulle hända, då jag läst boken. så jag har väntat sedan säsong ett på detta. Och det ska bli så spännande hur hon blir som vampyr:)

2012-05-11 / 16:43:16
Postat av: Ella

Jag grät nästan hela andra halvan av programmet. Jag kan inte vänta tills nästa säsong kommer!

Jag har också en fråga dog Matt eller inte.Hoppas att han inte gjorde det.Det var roligt att få se Jenna igen och Elena och Jeremys föräldrar.

2012-05-11 / 16:52:19
Postat av: Josefin

Blev så glad när Elena valde Stefan! Och grät när Stefan kysste Elena. Var så himla vackert! Det var också fint att se Damon gråta över Elenas död och även Stefan. Nu undrar jag bara vad de ska hitta på i säsong 4? ;) Undrar om Elena blir en elak eller snäll vampyr, och om hon ändrar sitt pojkvänsval? Hoppas inte det :O Kan knappt bärga mig till säsong 4 nu ;)

2012-05-11 / 17:39:37
Postat av: Sandra

Vilket avsnitt!!! Grät från första minuten till sista sekunden typ. ojoj, ska blir så kul att se hur allt utvecklas nu när Elena är vampyr. Klaus lär ju inta ha någon användning av henne då, men jag är sjukt glad att Klaus fortfarande finns kvar!! Älskar den karaktären;) Scenen på bron var absolut starkaste scenen, och jag har inte läst böckerna så jag hade ingen aning om att Elena skulle bli vampyr. Vilken vändning! Det kommer bli många långa månader innan vi får nästa avsnitt. Längtar ihjäl mig redan!! ^^

2012-05-11 / 17:41:21
Postat av: mileyycyrusdaily

vem grät inte? :S allting kommer förändras nu eftersom elena är en vampyr.

2012-05-11 / 17:59:12 / URL: http://mileyycyrusdaily.blogg.se/
Postat av: Delena Sweden

Gud vad jag grät när Elena valde Stefan och Damon blev så ledsen!



Typ så här:

Elena gråter: :|

Stefan gråter: :(

Damon gråter/är ledsen: :'''(((((((



Men det finns ju hopp för Delena eftersom Elena kommer att komma ihåg att hon mötte D före S ;)

2012-05-11 / 19:23:30 / URL: http://delenasweden.blogg.se/
Postat av: Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD FAN!)

Grinade som en galning när jag kollade på avsnittet o.O

2012-05-12 / 00:12:54 / URL: http://faillove.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: