2012-05-11 | 20:19:40 | Kategori: Allmänt

Elenas val - Är det över än?


Elenas val är gjort. Det blev Stefan! Men frågan är om hon kommer att välja igen? 
 
Elena tvingades välja i en väldigt pressad situation. Hon valde Stefan.
Men hon ringde till Damon och berättade om sitt val, då sa hon ungefär att "Det kanske hade blivit du om jag hade träffat dig först."

I en tillbakablick fick vi se att Elena träffade Damon redan när hon och Matt var ett par. Alltså före hon träffade Stefan. Damon betvingade dock Elena att glömma bort mötet. Nu när hon blivit vampyr, kommer hon att minnas detta möte.
Hon kommer även att minnas denna stund ↓↓↓↓↓↓




Jag vet inte vad ni tror, men jag, tror inte att valet är över ännu.

Postat av: Anonym

Hon måste välja Stefan!!!

2012-05-11 / 20:28:45
Postat av: Ellen

Jag HOPPAS att hon väljer Damon i säsong 4 ! :D

2012-05-11 / 21:04:19 / URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tror inte heller att det är över! Skulle vara kul om Damon fick ett nytt "love interest", kanske en flickvän tom, och se hur Elena reagerar.



Stelena är fina (dock lite för tråkigt för min smak). Hoppas på Delena när serien är slut! :)

2012-05-11 / 21:31:19
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: