2012-05-03 | 19:13:51 | Kategori: Allmänt

Designtips



Hej! Det är såhär att vi funderar på en ny design nu till sommaren. Det enda problemet är att vi har ganska dålig fantasi. Därför tänkte vi be er om designtips.

Har ni några bilder ni tycker är fina eller finns det en speciell färg ni tycker vi ska ha? Alla förslag är välkomna! Det är ni som ska mötas av våran blogg, därför är det viktigt att ni gillar den! :) Så lämna en kommentar med länkar och tips så går vi igenom allt vid senare tillfälle.

Hälsningar Emelie, Anna & Joanna!

Postat av: hanin

jag tycker att det vore coolt om man kunde ha med alla från tvd, och så kunde man ha ett känt citat eller nåt =)

2012-05-03 / 20:03:20 / URL: http://thevampiregames.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag gillar den designen ni har nu men jag hittade några bilder ni kanske kan använda.Nu skriver jag lite om hur ni kan göra för att hitta dom(jag vet inte om man kan,och isåfall hur,man kan lägga in bilder i kommentarer



google bilder-vampire diaries actors.För mig är det den femte bilden.Den är svart/grå och den strålar lite.Det står vampire diaries på två olika rader och i bokstäverna är det olika personer ur serien.V=Damon A=Elena M=Stefan P=Caroline I=Jeremy osv.



oj jag ser att det blev lite konstigt men jag hoppas att ni fattar(jag vet att bilden inte är jättefin men den var i alla fall rätt så bra)Jag tycker också ungefär som "hanin"

Kram

2012-05-03 / 20:40:46
Postat av: Josefin

Hej på er!



Tycker det är jättekul att ni har en VD-blogg, för är ett stort VD fan :D Haha.

Har en fråga som jag undrat över hela tiden. Kanske har svaret inte kommit upp i serien ännu eller så har jag varit trög och missat den biten ;) Vet ni vad sambandet är mellan Elena och Katherine! Varför är de så lika? Är de släkt? För kommer ihåg att Katherine fick ett barn innan hon blev vampyr. Kan det ha något att göra med deras likhet?

Jätte tacksam för svar!

2012-05-03 / 20:54:22
Postat av: Fanny

Tycker att ni ska ha med rött iaf, det är ju Vampire Diaries färg, liksom ! ;D

2012-05-05 / 15:34:21 / URL: http://fantanizer.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: