2012-03-19 | 20:47:58 | Kategori: Skådespelarna

Fun facts


När Nina Dobrev fyllde 23 i januari, gav hennes Vampire Diaries medspelare och pojkvän, Ian Somerhalder, henne en lyxig, hi-tech studio set stol. Den är tillverkad av hållbar bambu och påminner om den han har. Nina säger att det kostade honom ungefär $1000 (ca 10.000kr)


 "Den har ett bord som går att snurra och en sits som går att lyfta så du kan lagra saker under" berättar Nina. "Jag snodde hans stol hela tiden, så han köpte mig en egen."


 Varför ett såndant dyrt köp? "Vi bor i dem," säger Ian. "Jag har fickor där min mobiltelefon och pennor kan ligga, plus alla glutenfria mellanmål. Det är som ett holistisk apotek som finns där för att hålla igång mig 15 timmar om dagen."


 Men medspelaren Paul Wesley tycker att stolarna är stort slöseri med pengar. "Dom är gjorda av absurt plyschtyg - med mugghållare!" säger han med ett skratt. "Min stol är skit, men jag kommer aldrig att köpa en av dessa dyra stolar. Gotta keep it real, man. Å andra sidan, när Ian och Nina inte jobbar, sitter jag bara i deras!"

Postat av: Sandra

1000$ är verkligen inte 10k.

Det är ungefär 6000kr?

2012-03-20 / 17:56:53 / URL: http://sandwichens.blogg.se/
Postat av: Sandra

K står för tusen :)

Haha okej :D

2012-03-20 / 18:24:07 / URL: http://sandwichens.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: