2012-03-06 | 20:37:24 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentar


Hej! Tyvärr vet jag inte vart man kan få tag på tidningen. Ska forska vidare i det och lägger upp det direkt på bloggen om jag får reda på det! Det jag vet är att tidningen är amerikansk och det är nog svårt att få tag på den i Sverige... Eller har jag fel? Jag är ingen expert på ämnet, men säger till när jag har tagit reda på mer! :)
Du kan gå in på länken nedan och försöka hitta mer information:
http://www.glamourmagazine.co.uk/

Postat av: Anette

Tips: Den kan finnas på Akademibokhandeln i Stockholm, Mäster Samuelsgatan 28. Där har dem precis innanför dörren tidningar som både är svenka och från utlandet, mest USA skulle jag tro. Så den skulle kunna finnas där. :)

2012-03-07 / 09:57:39
Postat av: Anonym

Kan ni inte ha en blog awards :D ?

2012-03-07 / 17:01:02
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: