2012-03-15 | 19:21:28 | Kategori: Allmänt

Paul kommenterar Matt & Elenas relation


Avsnittet "1912"
har ett laddat ögonblick mellan Elena och Matt. Ska Stefan vara orolig för att Matt ska hota seriens heta triangeldrama? "Jag tror absolut att Matt är ett hot", säger Wesley. "Jag tror att det finns en nivå av enkelhet i Matt. Han är en bra, okomplicerad kille. Det slutar alltid med enorma komplikationer när Damon och Stefan är i närheten. Så jag tror att Elena ska ha någon form av enklare relation med någon som inte är övernaturligt. Jag tror säkert att det är en hotfull sak, till en grad."

Jag vill verkligen att Stefan och Elena ska hitta tillbaka till varandra igen. Dom är så fina ihop! Matt är en jättesnäll och bra kille, men tycker inte att han och Elena skulle passa tillsammans. Dom ska stanna som kompisar enligt min åsikt. Det återstår att se hur deras relation utvecklas. Enligt Paul kan det ju vara ett hot...

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: