2012-06-11 | 20:07:50 | Kategori: Spoilers

Nina - Säsong 4 - Spoiler

Nina Dobrev har pratat om henne karaktärs-båge i The Vampire Diaries’s kommande säsong.

Dobrev’s karaktär Elena blev förvandlad till en vampyr i säsongsfinalen för säsong 3, efter att ha offrat sitt eget liv för att rädda Matt (Zach Roerig).

Berättar för TVLine, Dobrev antyder att Elena vill inte ha det lätt att justera till hennes nya liv.

“Jag tror hon kommer bli galen. Jag tror inte Elena kommer vara glad om det här,” berättade hon.

“För att hon inte visste. Hon accepterade döden, och sa till Stefan att rädda Matt, inte henne.”

Vi frågade om Elena hade gjort rätt beslut att välja Stefan (Paul Wesley) istället för Damon (Ian Somerhalder), Dobrev svarade funderandes: “Jag vet inte om det är rätt eller fel val."

“Jag tror hon testar sig fram och gjorde ett välgrundat beslut, och jag respekterar valet. Men vad som helst han förändras när som helst.”

Dobrev har pratat förut om att porträtter två vampyrer på en serie – Elena’s nya förkroppsligande, och hennes odöda dubbelgångare Katherine – vill bli en utmaning, och hon ser fram emot att få reda på vilken typ av vampyr Elena kommer bli.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: