2012-06-29 | 22:41:40 | Kategori: Allmänt

Cassidy Freeman (Sage) intervju

Blir du fortfarande stoppad av fans som känner igen dig från Smallville, eller känner fler igen dig för att ha spelat Sage i The Vampire Diaries?

Cassidy Freeman: "Det är lustigt, jag blir igenkänd för både och. Om folk känner igen mig från The Vampire Diaries, tittar dom bara på mig som att "Jag tror jag har sett dig förut. Jag tror att jag såg dig boxas i avsnitt 1912, men jag är inte säker ", eftersom att rollen var ganska kortlivad. Om folk känner igen mig från Smallville, säger de oftast något, som jag verkligen uppskattar och tycker är riktigt, riktigt gulligt. Jag har aldrig blivit illa behandlad av ett fan."
 
För att läsa hela intervjun, klicka här.
 
Postat av: HilaryP!nkSweden

Bra blogg :)

2012-06-29 / 23:20:22 / URL: http://hilarypinksweden.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: