2012-06-25 | 16:03:36 | Kategori: Allmänt

Angående reprisen på tv - IGEN!

Nu ska jag tjata vidare om det här, hehe. Förlåt, men jag har missuppfattat det hela HELT.
Tack vare en kommentar, ska jag nu berätta hur det ligger till - på riktigt nu!
 
Den orginella tiden för Vampire Diaries är 13.35, dagen efter på morgonen är det repris på de avsnittet. På eftermiddagen visas återigen ett nytt avsnitt, som har repris morgonen efter.
 
Förtår ni? Om det är något som är oklart, kommentera!
 
Alltså börjar säsong 3 troligen sändas från och med 15/8. Som jag sa från början...
 
Förlåt att jag har förvirrat er! Hehe, ett mänskligt misstag. Märker ni att något är fel i informationen vi ger ut så är det bara att kommentera så fixar vi till det. Tack för att ni finns där och rättar oss! ;)
 
Ha det bra!♥
Postat av: Alma ^..^

Det sänds 13.35. ^^

2012-06-26 / 14:50:07 / URL: http://krypmoln.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: