2012-07-15 | 21:09:11 | Kategori: Allmänt

Spoilers från Comic-con

TVOvermind har släppt spoilers och annat roligt från Comic-con. Detta är vad skådelspelarna och producenterna har berättat:  
 
"En av de bästa saker som vi upptäckte när vi satte ihop alla berättelser tillsammans är att allt känns fräscht. Det finns en hög av olika, härliga karaktärer. "Vi kan förvänta oss mycket djupa känslor och komplicerade saker, nu när dom börjar det sista året på gymnasiet." berättar Julie Plec.
 
"Det kommer att bli svårt att spela vampyr, jag kommer kommer lära mig med tiden. Elena kommer att definieras av sina erfarenheter." säger Nina Dobrev.
 
Paul gillade att spela "bad" Stefan. "När jag fick spela The Ripper i säsong 3, var det en lättnad på något sätt. Det var en bra svaghet för honom... " berättar Paul Wesley.
 
Plec säger att Matt Davis har fått tillstånd från sin nya show, Cult, att komma tillbaka till The Vampire Diaries för att spela in några avsnitt och självklart, kommer hela gänget älska att arbeta med honom igen.
 
Steven R. McQueen berättade för publiken att hans favorit avsnitt från förra äsongen var avsnitt 10, eftersom han fick använda en pilbåge och skjuta av någons huvud.
 
Nin Dobrev älskade undervattenscenerna hon spelade in till finalen, och sa: "Det känns som att du är med i en stor actionfilm" sen lade hon till "jag kände mig som en badass".
 
Julies favorit scen från förra säsongen var Alarics "begravning" när alla tände ljus, eftersom "jag älskade det som ett farväl till en karaktär, men jag älskade också hur alla skådespelarna bidrog till scenen."
 
Publiken ville veta något om skådespelarna som de inte redan visste, detta är vad hon berättade:
Steven "är en klantskalle med ett hjärta av guld."
Zach "har vuxit upp till en sann människa med en sann själ och han jagar kalkoner."
Paul "är den roligaste person jag någonsin träffat."
Nina "kommer att härska universum."
Ian "har gjort fler saker än någon människa någonsin kan skämta om. Vid ett tillfälle tror jag att han satte sig ner med Jesus Kristus."
Michael "är en av de mest lojala människor jag någonsin träffat."
 
Nina, som spelar Elena och Katherine, berättar att "det känns som att jag har hånglat med alla i teamet." Om hon fick välja någon hon ännu inte kysst, tycker hon att Katherine ska hångla med Elijah. Zach Roering skämtade då om att han och Sherrif Forbes kan ha ihop det.
 
När publiken frågade vad som var värst/bäst med deras jobb, var det svårt att svara, men Michael Trevino gick så långt att han sa "Det bästa och värsta med jobbet är kakorna. Medan dom är goda, behöver jag ta av mig skjortan hela tiden, de betyder att jag måste stå emot dom och hur mycket suger inte det?"
 
Källa
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: