2012-07-18 | 11:37:17 | Kategori: Intervjuer

Intervju: Torrey

Wetpaint Entertainment: Vet du om du kommer tillbaka till The Vampire Diaries?
Torrey DeVitto: Jag kommer tillbaka, ja.

Hur fungerar det schemavis med att göra både Pretty Little Liars och The Vampire Diaries? Har schemat någonsin krockat?
En gång,tror jag, det krockade lite grann förra året före det att Pretty Little Liars sveptes in,Jag tror det var sen November, tidig December.  Men Pretty Little Liars startade igen i April, och Vampire Diaries hade paus i April. Men startade 10 Juli, nu är serierna på samma gång. Jag har inte fått en konflikt än, men jag vet fortfarande att jag har ett X antal gånger kvar med Pretty Little Liars, och jag vet att jag fortfarande kommer göra ett par Vampire Diaries. Det är snart på tiden att de båda börjar,tror jag, med konflikter alltså. Så vi får se hur det kommer att fungera.

Kan det bli knepigare om du skulle göra mer på The Vampire Diaries
Det skulle bli knepigare eftersom det är i Atlanta och inte i L.A.,men jag vet att de både grupperna känner varandra. Det är samma producentföretag och sånt. SÅ jag är nästan säker på att det skulle fixa det.

Det måste vara underbart att vara i samma serie som Paul...
Ja. Det är toppen. Alla i gänget är så fantastiska. Alla har positiv energi. Det är roligt att vara med dem.
 
Och nu, har du inget kärleksintresse längre.
Jga vet. Han stack. Han [Matt Davis] står faktiskt precis där, men han lämnade.

Vem vill du se som kärleksintresse till Meredith? Skulle du vilja ha en ny karaktär eller någon som redan är med i showen? Jag tror Stefan är upptagen.
Oh Gud. Han är ganska upptagen. Så jag lämnar honom. Jag tror det skulle skapa en hel del konflikter hos fansen. Jag tror de skulle slita halsen av mig.  Nä, jag vet inte. Kanske en ny karaktär för det känns som alla har ihop blandade, och det skulle vara skamligt om jag sticker ner tungan i deras halsar också.
 
källa:wetpaint.com
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: