2012-07-20 | 20:16:35 | Kategori: Allmänt

Tufft år för Damon & Matt

Ian Somerhalder och Julie Plec har avslöjat för oss att Matt och Damon kommer att få ett tufft år som kommer att speglas i säsong 4. Vi får än en gång bekräftat att Elena inte kommer ändra sitt beslut vad det gäller Salvatore-bröderna. Läs mer nedanför:
 
 
"Matt står inför ett tufft år. Jag menar det verkligen, han kommer att ha ett riktigt tufft år. Jag mår dåligt för Matts skull." säger Ian Somerhalder och varnar för Damons känslor gentemot Mystic Falls egna quarterback/diskplockare efter att han får veta att Stefan valde att rädda honom före Elena.
 
 
Damon betvingade Elena att glömma viktiga händelser, bland annat det faktum att han var den första Salvatore-brodern hon träffade. Tyvärr kommer denna uppenbarelse inte få henne att ändra sitt beslut, säger Julie Plec, notera att Damon inte kommer att vara på sin bästa sida när det gäller Elena och Stefan i säsongspremiären. "Han känner sig egentligen ensam, och hur han kommer fylla detta tomrum kommer att bli en del av hans resa som vi får följa den här säsongen." säger Plec. "Han behöver en ny suparkompis."
 
Jag blir lite nervös att vi ska få se den gammla, känslokalla Damon igen. Som dödar och dricker för att bleka sin sorg. Blir även orolig att han kommer ta ut sin aggression över stackars Matt. Det är så synd om Damon just nu!
 
Källa
 
 
 
Postat av: Emma

ställ gärna en fråga i min frågestund! jag svarar på ALLA frågor! :)

2012-07-20 / 21:35:36 / URL: http://emmabjuhr.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: