2012-01-24 | 07:12:22 | Kategori: Allmänt

NYLON

Källa
"Du kan hitta Nina Dobrev omslaget till NYLON är februari 2012 frågan och MAG har inkluderat utdrag ur fotograferingen på deras hemsida samt outtakes. Tack till PopSugar för tjuvtitten på omslaget!"


Ninas photoshoot från NYLON. Massor av fina bilder! Klicka dig in på källan för att se mer.

Nina uttalar sig i tidningen:
På att göra fler filmer
"Jag vill bli en annan person, och det är vad som arbetar inom film tillåter. Jag vill vara en punkare eller en käresta eller en narkoman! Det finns så många saker att utforska ... Ibland kommer de att vara som, "Hon är inte klart nog." Eller "Hon är inte vass nog." Som frustrerar mig. Jag känner mig som en tom duk, och jag önskar att folk skulle vara lite mer öppen. "
Att göra mer filmer:
"Jag vill bli en annan person, och allt det som arbete inom film tillåter. Jag vill vara en punkare eller en älskare eller en narkoman! Det finns så många saker att utforska ... Ibland kommer de säga, "Hon är inte enkel nog." Eller "Hon är inte vass nog." Som frustrerar mig. Jag känner mig som en tom duk, och jag önskar att folk skulle vara lite mer öppna."
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: