2012-01-16 | 23:18:36 | Kategori: Nyheter

Kommande avsnitt

Hittade nyss en nyhet om Damon och ........ ?  Ja, jag vet faktisk inte vem mer det rör sig om.
Här är spoilern som fanns på hemsidan översatt till svenska:
William Keck från TV Guide pratade med Ian Somerhalder och Nina Dobrev vid People's Choice Awards och fick en smaskig nyhet om en kommande scen där Damon kommer att vakna upp naken med en annan kvinna, "en het vampyr" - men vem? Klicka vidare till TV Guide för att se vilka tips Ian och Nina ge om kvinnans identitet samt Elenas reaktion på händelsen. Spekulera bort, och låt oss också komma ihåg att denna scen skulle kunna ske i nutid, men det kan också vara en tillbakablick. Så många alternativ!
När jag klickade vidare till TV Guide stod det såhär (översatt till svenska):
Kan det kanske vara Katherine? Nina Dobrev gav en liten ledtråd: Jag kan inte berätta om jag är i den scenen eller inte, men det är en karaktär som fansen är bekanta med och Elena kommer definitivt att ha en åsikt om det."

Så ja! Vem tror ni att Damon spenderar sin natt med?


(En bild från tidigare avsnitt)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: