2012-12-16 | 11:47:00 | Kategori:

Våra åsikter 4x09 SPOILERS!

Här är våra åsikter om senaste avsnittet "O Come, All Ye Faithful" 4x09.
 
 
Anna: Jag vet inte vad jag tyckte om detta avsnitt, jag tyckte inte det var dåligt men det var inte heller så bra. Heyley kan slänga sig i väggen, eftersom hon är väldigt egoistisk. Sen förstod jag inte ritkigt varför Klaus var så himla arg på Tyler så han dödade Carol för det, stakarn! Nej Klaus skiftar väldigt mí det här med att tycka om honom. Tyckte också väldigt synd om Stefan som fick reda på vad osm hade hänt.. och det var bra av Damon att göra de han gjorde, Elena tycker jag fortfarane inte om, tycker faktiskt hon har tappat sin huvudroll ganska mycket och Caroline fått en större. Prefessor Shane, hmm jag vet inte hur jag känner för honom, men det känns faktiskt som om han ska spegla ont men egentligen vill hann kankse ge gott. Jag är lite osäker..
 
 
Emelie: Jag är förvirrad. Hayley är de största frågetecknet. Det visar sig att hon jobbar tillsammans med både Professor Shane, Klaus och låtsades vara i Tylers team. Och detta för att "återförenas med sin familj" whaaat?? Och Klaus då, han dränkte Carol. Stackarn! Hon hade ingen stor roll, men Tyler har förlorat sin oskyldiga mor. Hela avsnittet var lite förvirrande och jag tycker att det saknade spänning. Hoppas den 17(18) januari serverar svaren! 
 
Joanna: Avsnittet var väldigt konstigt... längtar tills man får en förklaring i Januari! 
Men älskade när Klaus log sådär gulligt som bara han kan göra mot Caroline! Men till min chock så dödade han Carol Lockwood... Det hade jag INTE anat, den som förtjänade en dödsdom var väl ändå Hayley?
 
 
Postat av: Louise

Anledningen till att Klaus dödade Carol tror jag var för att han förstod att Tyler var inblandad i att bryta de 12 hybriderna sire bond till honom, därför valde han att döda Carol för att han vet att hon egentligen är den enda Tyler har kvar. Det skadar Tyler mer än om Klaus skulle döda Tyler själv.

Svar: Ja, exakt :)
Vampire Diaries Blog

2012-12-16 / 16:06:35 / URL: http://mykryptonite.webblogg.se
Postat av: Agnes

Hej! tyckte avnittet var okej. När jag hörde at´t någon skulle dö blev jag jäte rädd att det skulle vara någon av mina favoriter ;) så jag blev jätteräd när haley gjorde det där mot Caroline och jag satt där och undra vad som hände . annars tyckte jag inte det hände så mycket =)

2012-12-16 / 20:07:32
Postat av: Anonym

Jag håller med om att avsnittet faktiskt "saknade spänning" jag tyckte de var lite lame och förvirrande om jag ska vara ärlig.. Fast iof är det bra för om det varit jättte spännande skulle väntan till januari dödat mig, haha. Nej jag hoppas Delena löser sig, och jag börja faktiskt gilla idén om Stefan och Caroline.. haha lite konstigt kanske.. nej vi får vänta till januari nu me alla våra frågor.. wei

2012-12-16 / 20:39:49
Postat av: Andrea

Hej! jag undrar bara vart alla ser s4e09 nånstans för på "watchseries" så finns den inte... skulle bli jätte glad om nån kommenterade länken eller ni som äger bloggen svarar eller gör ett inlägg med länken till episoden! tack på förhand! :D /Galen Vampire diaries brud :)

Svar: Gå in på våran avsnittssida http//vampirediariesblog.webblogg.se/avsnittDär finns ALLA utgivna avsnitt! Kram Joanna
Vampire Diaries Blog

2012-12-17 / 00:23:36
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: