2012-12-01 | 18:32:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter 4x07

O.B.S!! Detta inlägg är fyllt av spoilers för dig som inte sett avsnitt 4x07 "My Brother's Keeper".
Anna: Avsnittet var ett av dom bästa hittills, älskade det. Det hände saker hela tiden och det tyckte jag om. Något som var mindre bra var nog att jag kännde att nu måste Jermemy dö elelr så kommer det bli kaos :( och jag gillar ju Jer ♥ Jag har även börjat tveka på Tyler och Caroline, men som sagt jag förstår varför han är så sur och sådant, hans tjej är faktiskt med en annan kille och verkar tycka om det... hm, Men jag tyckte om hur klaus visade lite känslor och sådant dom passar kankse Caroline och Klaus. Men till avsnittets höjdpunk, Elena sired till Damon, jag hade faktiskt misstänkt det innan om jag ska vara ärlig sen hade en liten fågel viskat i mitt öra att det skulle komma fram i detta avsnitt.. ops! haha. Men det gillar jag, lite drama men den stora frågan är hur Elena ska kuna bryta det från Damon och om hon verkligen vill det... Men jag älskart fats jag är en trogen Stelena haha! Längtar, längtar, längtar till nästa avsnitt!
 
 
Emelie: Avsnittet var grymt!! Lätt det bästa av säsong 4. Det var verkligen spännande och tillfredsställande hela avsnittet rakt igenom! Jeremy börjar tappa kontrollen över sin egen vilja och han blir allt mer som Connor. Han var ju till och med nära att döda Elena, vilket var rysligt spännande. Man kan ju även konstatera att alla Delena- och Klarolinefans fick sig en ordentlig åktur! Asså jag dog litegrann när Damon och Elena hade sin intima stund, så efterlängtat! :D Eller vad säger ni? And... Elena is sired to Damon, oh lord! Vart ska det här leda? Kan verkligen inte hålla mig tills nästa avsnitt!
 
 
Joanna: Det här var helt klart det bästa avsnittet på länge, framförallt för att det var ett Klaroline-avsnitt. Men även att vi fick reda på den STORA hemligheten - Elena är sired till Damon. Galet och helt oförutsägbart! Stackars lilla Stefan, men jag tror (hoppas) att Stefan, Klaus & Caroline kommer bli en trio. Sen hoppas jag att det blir nå mellan Tyler & Hayley, Hayley verkar iallafall intresserad av honom. Aja, avsnittets höjdpunkt var när Klaus var helt öppen och hur underbar som helst mot Caroline, lite smått avundsjuk... Hehe!
 
Postat av: ebba :)

Klaroline scenerna var bäst, helt underbara! ♥ hoppas på dom ♥

2012-12-01 / 19:18:36
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: